تابستان Chinook salmon fishing برای باز کردن در ماه جولای در بسیاری از رودخانه کلمبیا - Fri, 03 Jul 2020 PST

با تابستان Chinook salmon run بیش از پیش فصل انتظارات بخش های زیادی از رودخانه کلمبیا را باز تفریحی chinook ما

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

با تابستان Chinook salmon run بیش از پیش فصل انتظارات بخش های زیادی از رودخانه کلمبیا را باز تفریحی chinook ماهیگیری در ماه جولای شیلات مدیران با WDFW چهارشنبه اعلام کرد.

باز کردن خرما و محدودیت روزانه برای رودخانه کلمبیا به شرح زیر است:

  • از راکی پوینت/زبان نقطه خط بالادست به بزرگراه 395 پل در پاسکو: جولای 4-8. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو ممکن است بالغ hatchery Chinook. حداقل اندازه 12 اینچ. ماهیگیران تفننی باید آزادی تمام steelhead و ماهی قزل آلا به جز hatchery Chinook.
  • از بین 182 پل به کشیش رپیدز سد: جولای 4-31. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو بزرگسالان ممکن است حفظ شود. حداقل اندازه 12 اینچ. انتشار وحشی بالغ chinook و coho.
  • از کشیش رپیدز سد به جزیره راک سد: جولای 4-Aug. 31. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو ممکن است بالغ hatchery chinook و تا دو ممکن است ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا. حداقل اندازه 12 اینچ. انتشار وحشی بالغ chinook و coho.
  • از جزیره راک سد به سد چاه: جولای 4-Oct. 15. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو ممکن است بالغ hatchery chinook و تا دو ممکن است ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا. حداقل اندازه 12 اینچ. انتشار وحشی بالغ chinook و coho.
  • از چاه سد به بزرگراه 173 پل در بروستر: 16 ژوئیه-سپتامبر. 15. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو ممکن است بالغ hatchery chinook و تا دو ممکن است ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا. حداقل اندازه 12 اینچ. انتشار وحشی بالغ chinook و coho.
  • از بزرگراه 173 پل در بروستر به سنگ اسکله در بالادست ساحلی پرورش کریک (Douglas County سمت): جولای 4-Oct. از 15 سال 2020 است. محدودیت روزانه شش ماهی قزل آلا. تا دو ممکن است بالغ hatchery chinook و تا دو ممکن است ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا. حداقل اندازه 12 اینچ. انتشار وحشی بالغ chinook و coho.

فصل هوا برای تابستان چینوک در دهان از رودخانه کلمبیا بود 38,000 ماهی اما مدیران در روز دوشنبه به روز رسانی هوا به 65,000 بر اساس بازده تا کنون. واشنگتن و اورگان شیلات مدیران توافق در جلسه روز شنبه که اجرا می تواند پشتیبانی مختصری باز در mainstem گفت: Ryan Lothrop کلمبیا, رودخانه شیلات مدیر با WDFW. مدیران را ارزیابی مجدد شیلات در اوایل هفته آینده با به روز رسانی سازگاری تخمین می زند.

ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و steelhead ماهیگیری بسته در پایین رودخانه کلمبیا mainstem زیر بزرگراه 395 پل در اواخر ماه ژوئن پس از اوایل ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا گرفتن نرخ بیش از حد انتظارات. Steelhead ماهیگیری باقی مانده بسته در زیر بزرگراه 395 پل به عنوان آن را به احتمال زیاد در نتیجه اثرات اضافی به ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا.

این Entiat و Chelan رودخانه ها را نیز باز خواهد شد برای چینوک در جولای 16; نگاه کنید به قوانین اضطراری در صفحه https://fortress.wa.gov/dfw/erules/efishrules/ برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز رسانی های دیگر شیلات.

Barbless قلاب های مورد نیاز هنگام ماهیگیری برای ماهی قزل آلا پایین دست واشنگتن/اورگان مرز; قلاب خاردار مجاز بالاتر از مرز. مشاهده تمام قوانین و مقررات در 2020-21 واشنگتن ماهیگیری ورزشی قوانین جزوه در https://wdfw.wa.gov/fishing/regulations.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب